Monday 5 December 2011

[ Adakah? ]

Terima Kasih sangat-sangat kepada orang yang sudah wat saya hancur ^^
Buka blog ini mengingatkan semua tentang dia ^^
Dimana-mana ada dia ^^
Hehe

Betul, saya hancur pasal dia. Hidup saya sangat-sangat hancur.
Padahal hari ini saya ada EXAM yang besar untuk membetulkan hidup saya yang memang kecundang
Haha

Terima kasih buat lelaki.
Anda memang makhluk Tuhan yang paling hebat didunia


Hmm, sekarang saya tengah mencari jawapan untuk semua soalan dalam otak saya ini,

1. Macamana saya mahu bangkit balik, sedangkan dia yang buat saya bangkit dulu?
2. Macamana saya mahu ketawa, sedangkan dia yang ajar saya ketawa dulu?
3. Macamana mahu percaya orang lain, sedangkan dia ajar untuk percaya dia, dan sekarang dia yang 
hancurkan hidup saya [ tahniah sekali lagi! ]
4. Macamana untuk mulakan hidup baru sedangkan dia sudah kunci hati saya?

saya sangat-sangat down =.=
saya sangat-sangat rasa ingin mati [ nasib baik ingat tuhan ]
saya rasa ingin meraung macam serigala
saya rasa macam mahu terjun dari bangunan [ TIDAK BERANI ]
saya terasa mahu makan icecream =.='

Ya Allah, berikanlah aku jalan keluar. Berikanlah aku ketenangan hati.
Kuatkanlah aku. Janganlah biarkan aku jatuh seperti ini buat kesekian kali.

No comments:

Post a Comment