Monday 31 October 2011

[ last thing I wish for you ]

Dear Someone That I really Love,
A part of my life,
A part of my Heart.
[ Jantungku ]

Last thing I wish for you..
Taw tak, aku betul-betul sayangkan kamu?
Mungkin kamu tidak akan percaya and tidak akan pernah faham.

Dear Sayang,
Saya pergi bukan dengan rela hati. Saya terpaksa. 
Masa depan milik kita. Kita kena berkorban sikit. Biar pun jauh tapi saya yakin,
hati kita akan selalu dekat. Tapi kenapa kamu susah untuk percaya itu?
Kamu tahu tak, hati saya susah untuk dimiliki. hati saya sudah dimiliki kamu.
Kamu tolonglah jangan buat saya rasa cam nak gantung diri. Tolonglah berhenti buat andaian.
Saya tidak pernah terfikir untuk langgar janji saya dengan kamu.
Sebab kamulah, JANTUNG saya. kamu buat saya rasa sangat dihargai. kamu buat saya percaya benda yang susah untuk saya percaya?

Dear Sayang,
Tahukah kamu betapa berharganya kamu untuk saya? 
Saya hanya perlukan kamu untuk berkorban sedikit. Tapi kalau kamu tak sanggup.
Apa yang patut saya buat? Saya takut kecundang.
Kamu tahu tak? Saya langsung tak pernah fikir untuk menjadi orang kedua yang permainkan kamu.
Kamu tahu tak betapa pentingnya kamu untuk saya?
Saya pergi bukan untuk bersuka ria, bukan gembira. Kamu faham tak?
Ini bukan kerana ego atau emosi saya. Ini dari hati saya.

Dear Sayang,
Saya tidak pernah minta atau berdoa kisah kita berakhir.
Sebab, saya juga takut kehilangan kamu. Saya tidak sanggup menerima kenyataan yang saya harus kehilangan kamu. 

saya terlalu sayangkan kamu.. 

: (

No comments:

Post a Comment